Postupak prilikom kvara
Nikako nemojte proizvod, koji je još u garantnom roku, sami pokušavati da popravljate ili odnesete na popravku u servis koji nije ovlašćen.
Ovlašćeni servisi poseduju sopstvena pravila rada koja su navedena u garanciji ili izjavi o saobraznosti.
Ukoliko i pored svega imate problem sa servisom, slobodno nam se obratite, kako bi se što pre rešio problem.
Reklamaciju možete poslati e-mail-om, telefonom (broj telefona i e-mail adresa se nalaze na računu kao i na sajtu) ili nekim drugim pisanim dokumentom, zajedno sa računom ili garantnim listom. Mi ćemo primiti reklamaciju i u što kraćem razumnom roku otkloniti nesaobraznost proizvoda na način u skladu sa Zakonom o potrošačima.
Flexima d.o.o. je firma registrovana kao Ostala trgovina na veliko – 4690, kao osnovna delatnost i kao takva izdaje fiskalni račun. Uz kupljenu robu dobijate fiskalni račun sa svim zakonski propisanim elementima, kao i svu prateću dokumentaciju, ako proizvod to zahteva (garancija/saobraznost, uputstvo za upotrebu, itd.).
Ovi postupci su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (Sl. Glasnik RS br. 62/2014).